Анкети та результати опитування роботодавців і здобувачів вищої освіти ОПП Маркетинг щодо окремих складових забезпечення якості освітньої діяльності 2022-2023 н.р.

Анкети та результати опитування (СВО Бакалавр)

Анкетування з.в.о. щодо якості системи контрольних заходів та критеріїв оцінювання результатів знань

Анкетування з.в.о. щодо сильних та слабких сторін освітньої програми Маркетинг

Анкетування з.в.о. щодо якості освітньої програми Маркетинг 

Анкетування з.в.о. щодо їх залучення до наукової роботи (досліджень)

Анкетування з.в.о. щодо оцінки якості та ефективності їх самостійної роботи

Анкетування зовнішніх стейкголдерів (роботодавців, випускників) щодо якості та актуальності підготовки фахівців за освітньою програмою Маркетинг 

 

Результати анкетування з.в.о. щодо якості системи контрольних заходів та критеріїв оцінювання результатів знань

Результати анкетування з.в.о. щодо сильних та слабких сторін освітньої програми Маркетинг

Результати анкетування з.в.о. щодо якості освітньої програми Маркетинг 

Результати анкетування з.в.о. щодо їх залучення до наукової роботи (досліджень)

Результати анкетування з.в.о. щодо оцінки якості та ефективності їх самостійної роботи

Результати анкетування зовнішніх стейкголдерів щодо якості та актуальності підготовки фахівців за освітньою програмою Маркетинг 

Анкети та результати опитування (СВО Магістр)

Анкетування з.в.о. щодо якості системи контрольних заходів та критеріїв оцінювання результатів знань

Анкетування з.в.о. щодо сильних та слабких сторін освітньої програми Маркетинг

Анкетування з.в.о. щодо якості освітньої програми Маркетинг

Анкетування з.в.о. щодо їх залучення до наукової роботи (досліджень)

Анкетування з.в.о. щодо оцінки якості та ефективності їх самостійної роботи

Анкетування зовнішніх стейкголдерів (роботодавців, випускників) щодо якості та актуальності підготовки фахівців за освітньою програмою Маркетинг

 

Результати анкетування з.в.о. щодо якості системи контрольних заходів та критеріїв оцінювання результатів знань

Результати анкетування з.в.о. щодо сильних та слабких сторін освітньої програми Маркетинг

Результати анкетування з.в.о. щодо якості освітньої програми Маркетинг

Результати анкетування з.в.о. щодо їх залучення до наукової роботи (досліджень)

Результати анкетування з.в.о. щодо оцінки якості та ефективності їх самостійної роботи

Результати анкетування зовнішніх стейкголдерів щодо якості та актуальності підготовки фахівців за освітньою програмою Маркетинг