Відділ маркетингу

 Олександр Глазов
начальник відділу
Анастасія Голос
SMM-фахівець
Сергій Крамаренко
SEO-фахівець
Максим Цьомкало
SMM-фахівець, відеограф
Наталія Рябенко
графічний дизайнер
Денис Дєдов
відеограф, монтажер

Основні напрямки діяльності відділу:

  • просування освітньої, наукової та науково-технічної продукції Університету;
  • збільшення впізнаваності, покращення іміджу Університету в Україні та за кордоном.

Завдання відділу:

  • Проведення маркетингових досліджень.
  • Формування планів маркетингу та планів маркетингових заходів на визначені періоди.
  • Створення маркетингових стратегічних і тактичних планів діяльності Університету (в тому числі створення та розвиток нових напрямів діяльності).
  • Просування нових та наявних видів продукції та послуг на відповідних ринках.
  • Розроблення рекомендацій з вдосконалення системи впровадження нової продукції та послуг на ринок та методів стимулювання її збуту.
  • Розроблення рекомендацій з встановлення чи зміни ціни на продукцію та послуги залежно від вимог ринку.
  • Замовлення виконання маркетингових досліджень внутрішніми структурними підрозділами Університету та/або зовнішніми консультаційними організаціями у тих випадках, коли для їх здійснення можливостей чи кваліфікацій відділу не вистачає.
  • Проведення рекламних заходів, спрямованих на стимулювання збуту на внутрішніх та зовнішніх ринках в тому числі й з залученням зовнішніх організацій.
  • Надання консультацій зовнішнім організаціям в межах своїх компетенцій.
  • Здійснення рекламно-інформаційної діяльності.
  • Організування і проведення виставкової діяльності, форумів, воркшопів, та інших проектів які заплановані відділом маркетингу.
  • Перспективне планування з питань рекламно-інформаційної діяльності.
  • Здійснення рекламно-інформаційної підтримки діяльності представників Університету як в Україні, так і за кордоном.
  • Контроль створення, внесення змін чи подача пропозицій по змінах веб-сторінок Університету з точки зору дизайну та наповнення.
  • Розроблення, виходячи з орієнтації на ринкову діяльність, рекомендацій з удосконалення організаційної структури, змін номенклатури продукції та послуг, підвищення ефективності роботи структурних підрозділів та Університету в цілому тощо.
  • Розроблення рекомендацій з встановлення контактів із зовнішніми організаціями, а в ряді випадків за дорученням Ректорату - представлення Університету в його стосунках з іншими організаціями, приватними особами. Порядок та рівень контактів визначаються керівництвом Університету.

Функції відділу:

  • Проведення маркетингових досліджень як працівниками підрозділу, так і з залученням внутрішніх структурних підрозділів Університету та/або зовнішніх консультаційних організацій.
  • Вивчення потреб споживачів: аспектів їхньої поведінки та реакції.
  • Вивчення та систематизація даних про конкурентів: асортименту, цінової політики, реклами, промоційних акцій тощо.
  • Дослідження зовнішнього середовища (правового, інституційного, економічного, політичного, культурного тощо) із залученням інших відділів.
  • Робота над продукцією та послугами: визначення пріоритетів, вдосконалення наявних та розробка рекомендацій по впровадженню нових видів продукції та послуг.
  • Розроблення та вдосконалення символіки та атрибутів Університету (в т.ч. із залученням зовнішніх консультаційних організацій)
  • Контроль правильності використання символіки та атрибутів Університету та дотримання брендбуку всіма працівниками та структурними підрозділами Університету.
  • Просування продукції та послуг Університету: організування рекламних кампаній, виставок, діяльності зі стимулювання збуту в Україні та за її межами.
  • Розроблення стратегічних і тактичних планів з маркетингу та реклами.
  • Створення умов для підвищення кваліфікації працівників Відділу в галузі маркетингу, реклами та трансферу технологій.
  • Формування високого іміджу Університету серед партнерів, клієнтів і населення на території України та за її межами.
  • Участь в розробленні стандартів установи та інших нормативних документів Університету, спрямованих на підвищення якості продукції та послуг, їх конкурентоздатності та збуту.
  • Аналізування та формування відповідного рівня знань та фахової підготовки, які необхідні працівникам Відділу для забезпечення виконання поставлених завдань.
  • Інформаційна та рекламна підтримка випуску нових конкурентоздатних видів продукції та послуг.
Маєте круту ідею чи пропозицію у сфері промоції Університету? – Звертайтеся до нас!
 
4-й навч.корпус, каб.403
тел.: (093) 268 82 16
ел.адреса: viddil.marketing@pdaa.edu.ua