Міжнародна науково-практична конференція "Маркетингове забезпечення ринку продовольства"

22-23 квітня 2014 року на базі ПДАА кафедрою маркетингу було організовано та проведено VІ Міжнародну науково-практичну конференцію "Маркетингове забезпечення ринку продовольства". Тематика досліджень стосувалася проблем:
• теорії та практики продовольчого маркетингу;
• логістичного управління діяльністю підприємств АПК;
• інноваційних технологій в маркетингу;
• маркетингового менеджменту підприємств АПК;
• фінансових аспектів маркетингової діяльності.

Матеріали конференції опубліковані у збірнику «Наукові праці Полтавської державної аграрної академії», який згідно з постановою Президії ВАК України № 1-05/8 від 22.12.2010 р. включений до Переліку фахових видань з економічних, а також видано збірник тез.
Роботу конференції зі вступного слова розпочав директор ННІ економіки та бізнесу, декан факультету економіки та менеджменту, к.е.н., доцент,  Галич О.А., який наголосив на актуальності дослідження існуючих проблем вітчизняного та закордонного ринків продовольства.


Вступне слово директора ННІ економіки та бізнесу, декана факультету економіки та менеджменту, к.е.н., доцента Галича О.А.

Першим із презентацією на тему "Оцінка маркетингового потенціалу розвитку продовольчого ринку України" виступив д.е.н., доцент, професор, завідувач кафедри маркетингу Писаренко В.В.

Доповідь д.е.н., доцента, завідувача та професора кафедри марктеингу ПДАА Писаренка В.В.

У ході проведення конференції кожна доповідь супроводжувалася активним обговоренням досліджуваної наукової проблематики та пошуком шляхів удосконалення існуючих на сьогоднішній день проблем розвитку продовольчого ринку, а також розглядалися питання ефективного впровадження маркетингу в діяльність підприємницького сектору вітчизняного ринку продовольства.

На пленарному засіданні заслухано та обговорено наступні доповіді:

  • Писаренко В.В., доктор економічних наук, доцент, Полтавська державна аграрна академія: «Оцінка маркетингового потенціалу розвитку продовольчого ринку України»;
  • Запорожченко Т.Г., аспірант кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії: «Сучасний стан розвитку свинарства в Україні»;
  • Константінова Д.С., аспірант кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії «Сутність та класифікація конкурентних переваг підприємства»;
  • Лях Я.Ю., аспірант кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії: «Маркетингові ризики в системі економічних ризиків»;
  • Процюк Н. – аспірант кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії: «Формування конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості України»;
  • Страпчук С.І., здобувач, Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва: «Концептуальні підходи до розвитку маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств»;
  • Лебединський О.І., асистент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія: «Концептуальні підходи до управління маркетингом в економічній діагностиці підприємств АПК Полтавського району»;
  • Калюжна Ю.П., к.е.н., старший викладач, Полтавська державна аграрна академія: «Інвестиційна діяльність сільськогосподарських підприємств»;
  • Даниленко В.І., к.е.н., доцент кафедри маркетингу Полтавської держаної аграрної академії: «Експортні операції на засадах маркетингу в діяльності підприємств овочепродуктового підкомплексу»;
  • Яснолоб І.О., асистент кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія: «Private label – сучасні тенденції плодоовочевого ринку».

Звіт про проведення V Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове забезпечення продовольчого ринку», а також Резолюція додаються за відповідними посиланнями.

Ознайомитися з фото-звітом проведення минулорічної конференції можна за посиланням: "Маркетингове забезпечення ринку продовольства 2013""Маркетингове забезпечення ринку продовольства 2012"