Спеціальність "Маркетинг"

На базі Навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій здійснюється підготовка

за освітньо-професійною програмою Маркетинг спеціальності 075 МАРКЕТИНГ

  

Інформація для вступників!!!

Маркетинг – спеціальність галузі знань 07 Управління та адміністрування.

Посада маркетолога – одна з найбільш перспективних і затребуваних спеціальностей в ринкових умовах!

Професія маркетолога нале­жить до найбільш високоопла­чуваних в Україні та світі!

Що таке маркетинг?

Маркетинг - основа сучасного бізнесу. Буквально «маркетинг» означає ринкову діяльність. Це - створення, просування, подання продукту покупцеві, управління взаємовідносинами з покупцем з вигодою для підприємства. Завдання сучасного маркетингу - визначення та задоволення людських та суспільних потреб.

Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем, а роль маркетолога – щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою. Знання з маркетингу це симбіоз економічних законів та психології. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв’язок між виробником і покупцем.

Хто такий маркетолог?

Маркетолог потрібен на кожному підприємстві, але кваліфікованих фахівців в цій сфері не вистачає. Тому, обравши навчання за спеціальністю «Маркетинг», Ви отримуєте гарантію успішного працевлаштування та професійного росту. Саме маркетингова освіта найповніше відповідає вимогам кар'єрного зростання: чим вища управлінська посада, тим більшого значення набувають маркетингові знання.

  • Маркетолог – високооплачуваний фахівець, що мислить креативно.
  • Маркетолог досліджує ринок, щоб знати, чого хоче споживач.
  • Маркетолог бере участь у розробці нових товарів та удосконаленні існуючих.
  • Маркетолог аналізує конкурентів, щоб витримати конкуренцію.
  • Маркетолог визначає, де, як і за якою ціною продавати товар.
  • Маркетолог – фахівець, що цінує свою особистість, знає свої сильні та слабкі сторони, здобувши освіту маркетолога ви матимете змогу уміло використовувати принципи самомаркетингу і вигідно представляти себе як розумного та креативного спеціаліста поряд з вашими конкурентами та колегами.

На яких посадах можуть працювати маркетологи?

В Україні відсоток вакансій, які можуть займати маркетологи в організаціях щороку зростає. Основні посади, на яких може працювати випускник-маркетолог:

  1. Керівниками з логістики та збуту (директор з маркетингу, комерційний директор, директор з матеріально-технічного постачання).

  2. Фахівцями на таких посадах:

  • економіст зі збуту;
  • економіст із ціноутворення;
  • рекламіст;
  • фахівець з методів розширення ринків збуту;
  • фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою;
  • фахівець-аналітик із дослідження товарного ринку;
  • брокер;
  • дилер;
  • товарознавець;
  • рекламний агент та інші.

Ліцензований обсяг набору – 50 осіб (бакалавр), 100 осіб (магістр, з урахуванням строку навчання) .

Форма навчання - денна, заочна.

Термін навчання - 4 навчальних  роки (бакалавр), 1,5 навчальних роки (магістр).