Зустріч першокурсників ННІ ЕУПІТ з омбудсменом і працівниками психологічної служби ПДАУ

Зустріч першокурсників ННІ ЕУПІТ з омбудсменом і працівниками психологічної служби ПДАУ

22 вересня 2023 року відбулася зустріч здобувачів вищої освіти 1 курсу навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій Полтавського державного аграрного університету з омбудсменом учасників освітнього процесу Олександром Помазом і представницями психологічної служби, зокрема керівницею Іриною Плаксієнко та соціальною педагогинею Іриною Шуптою.
Олександр Помаз розповів про роботу інституту омбудсмена учасників освітнього процесу в ПДАУ, основною метою якого є забезпечення дотримання прав усіх учасників освітнього процесу. Під час зустрічі студенти отримали вичерпну інформацію про права учасників освітнього процесу, а також права дітей учасників бойових дій, дітей-сиріт, осіб з особливими освітніми потребами.
Ірина Шупта розповіла про основні завдання психологічної служби ПДАУ:
 психологічний супровід навчально-виховного процесу;
 моніторинг актуальних соціально-психологічних проблем студентського середовища та своєчасне реагування на них;
 створення умов для реалізації творчого, наукового, особистісного й інтелектуального потенціалу студентів;
  здійснення психопрофілактичних заходів;
 психологічний супровід розвитку особистості студента;
 формування позитивного морально-психологічного клімату в студентському колективі;
 формування у молоді готовності до самостійного життя та професійної діяльності;
 надання психологічної допомоги студентам, викладачам і співробітникам університету у складних життєвих ситуаціях;
 підвищення психолого-педагогічної компетентності учасників освітнього процесу;
 психологічна підтримка сім'ям внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території Університету.
Ірина Плаксієнко наголосила на пріоритетних напрямах діяльності психологічної служби ПДАУ, а саме:
 психолого-педагогічна діагностика – моніторинг змісту й умов індивідуального розвитку здобувачів вищої освіти, динаміки їх соціально-психологічної адаптації та професійного становлення;
 профілактика – систематична робота, спрямована на своєчасне запобігання відхиленням у психофізичному розвитку особистості студента, виникненню проблем у міжособистісних стосунках і конфліктних ситуацій в освітньому процесі;
 просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу;
 консультування – багатофункціональна індивідуальна робота щодо вирішення запитів учасників освітнього процесу з питань навчання, міжособистісних стосунків;
 корекція – надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу в кризових ситуаціях;
 прогностика – розроблення і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проєктування змісту і напрямів індивідуального розвитку студентів, визначення тенденцій розвитку міжгрупових відносин.