У пошуках підбору інструментарію для формування іміджу та розробки ідеального стилю ділової людини

Ранок 2 грудня 2020 року виявився для здобувачів вищої освіти спеціальностей 075 «Маркетинг» і 281 «Публічне управління та адміністрування» надзвичайно цікавим і змістовним. Адже вони мали можливість стати активними учасниками студентської науково-практичної конференції «Імідж ділової людини», організованої доценткою кафедри публічного управління та адміністрування Шуптою Іриною Миколаївною за підтримки кафедри та активу студентського наукового гуртка «Територія науки».

 

 

 

З-поміж проблемних питань, які розглядалися, були такі:

  • МІМІКА, ЖЕСТИ, ПОЗА – ВАЖЛИВІ СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ (доповідачка Євгенія Тютюнник, здобувачка вищої освіти 1 курсу д. ф. н. спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», членкиня студентського наукового гуртка «Територія науки»).

  • ІМІДЖ ЯК УМОВА ДІЛОВОГО УСПІХУ (доповідачка Дарина Смірнова, здобувачка вищої освіти 2 курсу д. ф. н. спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», членкиня студентського наукового гуртка «Територія науки»).

  • МІМІКА, ЖЕСТИ, ПОЗА – ВАЖЛИВІ СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ (доповідач Микита Твердохліб, здобувач вищої освіти 4 курсу д. ф. н. спеціальності 075 «Маркетинг»).

  • Жести і рухи ділової людини: кожен рух має значення! (доповідач Віталій Пащенко, здобувач вищої освіти 4 курсу д. ф. н. спеціальності 075 «Маркетинг» ).

  • Етикет ділового одягу (доповідачка Еліза Магарламова, здобувачка вищої освіти 4 курсу д. ф. н. спеціальності 075 «Маркетинг»).

 

 

 

Сприятлива, невимушена атмосфера, цікавий діалог у тісному колі креативних особистостей, налаштованих на пошук складових успіху ділової людини та підбору інструментарію для формування іміджу й розробки її ідеального стилю, – ось чим запам’ятався цей захід, який відбувався в складних умовах карантину.

 

Аудиторія: 

Діяльність: