Сучасний аспірант – не тільки науковець, але й педагог!
Випускник освітньо-наукового рівня PhD повинен бути не тільки науковцем, але й викладачем. Тому освітня складова підготовки здобувачів вищої освіти рівня «доктор філософії» передбачає оволодіння компетентностями щодо уміння застосовувати різні методики, стратегії та моделі викладання навчальних дисциплін із менеджменту, участь у методичних конференціях і здобуття програмних результатів навчання, які стосуються застосування науково-педагогічних технологій, формулювання змісту, цілей навчання, способів їх досягнення, форм контролю, відповідальності за ефективність навчального процесу. Цій меті сприяє вивчення дисциплін «Педагогіка вищої школи», «Методика викладання менеджменту у вищій школі» та проходження педагогічної практики.
Аспіранти постійно проводять заняття, беруть участь у навчальному процесі та науково-методичних конференціях.