Секційне засідання інженерно-технологічного факультету в межах проведення науково-методичної конференції

25 лютого 2021 року відбулося секційне засідання інженерно-технологічного факультету в межах проведення 52-ї науково-методичної конференції викладачів та аспірантів Полтавської державної аграрної академії «Модернізація освітньої діяльності та проблеми управління якістю підготовки фахівців в умовах діджиталізації». Мета конференції – розв’язання актуальних проблем і знаходження способів забезпечення якості освіти у контексті сучасних цифрових трансформацій, зокрема діджиталізації у викладацькій роботі й організації науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти.

Вітальне слово до учасників конференції керівника секції доцента Руслана Харака

Доповідь доцента Анатолія Антонця на тему «Дистанційне викладання фізико-математичних дисциплін із використанням Moodle та Google Meet»

Доповідь доцента Сергія Яхіна на тему «Діджитальні реалії спеціальності ״Галузеве машинобудування״»

Доповідь к. т. н. Михайла Іванюти на тему «Особливості впровадження методичних технологій в проєктуванні деталей та вузлів в автомобільному машинобудуванні»

Доповідь старшої викладачки Тетяни Рижкової на тему «Формування цифрової компетентності в умовах діджиталізації освіти»

Доповідь доцента Миколи Шпильки на тему «Діджиталізація освіти – переваги і недоліки»

Доповідь доцента Сергія Ляшенка на тему «Шляхи підвищення якості підготовки інженерно-технічних кадрів в умовах диджіталізації»

Учасники конференції обговорили доповіді виступальників і ухвалили:

  1. Схвалити основні положення науково-методичних доповідей учасників конференції, відзначити їх актуальність, своєчасність, ґрунтовність, наукове та практичне значення.

  2. Визначити необхідність обговорення питання щодо створення передумов для розв’язання основних проблем і способів забезпечення якості освіти в контексті сучасних цифрових трансформацій.

  3. Сприяти активації застосування діджиталізації в організації навчального процесу для якісного надання освітніх послуг.

  4. Продовжити роботу з підвищення якості навчально-методичних матеріалів навчальних дисциплін, курсових проєктів, навчальних і виробничих практик за відповідними напрямами підготовки фахівців освітніх ступенів бакалавра та магістра. Особливу увагу при цьому необхідно звернути на практичну підготовку здобувачів вищої освіти.

 

Аудиторія: 

Мітки: 

Діяльність: