Незвичний формат практичного заняття з навчальної дисципліни «Етика бізнесу»

Щороку 25 жовтня відзначається неофіційне українське свято спеціалістів з маркетингу. За пропозицією доцентки кафедри публічного управління та адміністрування Ірини ШУПТИ та за активної підтримки активістів студентського наукового гуртка «ТЕРИТОРІЯ НАУКИ» Миколи СИДЬОРКИ та Григорія ЯРОШЕНКА, працівників психологічної служби ПДАУ було проведено практичне заняття з вибіркової навчальної дисципліни «Етика бізнесу» у форматі івент-заходу «Сніданок із маркетологом».
За локацію було обрано кав’ярню «Sweeter», що розташована на вул. Соборності, 53/1 (https://www.facebook.com/sweeter.coffee.kh/).
Гостем виявився маркетолог зі значним досвідом роботи Ігор ЛЯДСЬКИЙ (https://www.facebook.com/lyadskiyigor), з яким випити чашечку запашної кави та духмяного чаю виявили бажання студенти 2 курсу денної форми навчання Олена БРЕХУНЦОВА, Світлана ДАНИЛЬЧЕНКО, В’ячеслав ТАРАНИЧ, Ігор СЕРГІЄНКО, Микола СИДЬОРКА та Григорій ЯРОШЕНКО, які навчаються за освітніми програмами Маркетинг і Місцеве самоврядування.
Окрім того, що були «прокачані скіли» з навчальної дисципліни, здобувачі вищої освіти дізналися про «магію» професії маркетолога від пана ЛЯДСЬКОГО, про його професійний шлях, секрети успіху в роботі, а також про те, яку літературу варто почитати та багато іншої цікавої та змістовної інформації.

Дякуємо персоналу кав’ярні «Sweeter» за гостинний прийом, селфі та смачну каву й чай.
P. S. Далі буде! 
Ще більше цікавих і незвичних івент-заходів!