17 травня 2011 року кафедрою маркетингу була проведена ІІІ Міжнародна науково-практична конференція

Напередодні Дня науки, а саме, 17 травня 2011 року кафедрою маркетингу була проведена ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продовольчого ринку України». В конференції прийняли участь понад 170 вчених-економісти з більш як 20 вищих навчальних закладів України, а також викладачі та студенти Warsaw University of Life SciencesSGGW.

На пленарному засіданні було заслухано 9 доповідей, зокрема:

  • Писаренко Володимир Вікторович, к.е.н, доцент, завідувач кафедри маркетингу, Полтавська державна аграрна академія, "Маркетингові перспективи українського ринку продовольства"
  • Дорота Клембовська, Warsaw University of Life Sciences – SGGW, "Источники туристической информации как рекламная поддержка некоторых традиционных продуктов"
  • Шимон Куц, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, "Торгові марки на фейсбуку. Можливість застосування стратегії "brand hero""
  • Лукаш Згєп, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, "Маркетингове управління в аграрних підприємствах на прикладі польських груп агровиробників"
  • Красноруцький Олексій Олександрович, к.е.н., доцент, Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П. Василенка, "ПЕРІОДИ РОЗВИТКУ СИСТЕМ РОЗПОДІЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ"

За результатами конференції видано збірник тез (51 доповідь), а також два номери фахового видання Вісник ХНТУСГ.

По закінченню конференції її учасники відвідали Державний історико-культурний заповідник «Поле Полтавської битви». 


Мітки: