Відвідали нову тематичну кав’ярню «Кавія»

12 липня 2023 року здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг відвідали нову тематичну кав’ярню «Кавія», що дає можливість своїм відвідувачам «побувати за кордоном, не виїжджаючи з міста» і є досить вдалим прикладом розробки бренду невеличкої стильної кав’ярні й створення атмосфери подорожі.
Ідея створити кав’ярню у стилі аеропорту у власників «Кавії» виникла ще у 2020 році, коли міжнародні перельоти були не доступні через коронавірусну пандемію. Через російське вторгнення, тема подорожей знов стала дуже актуальною для українців, тому у «Кавії» сподіваються підіймати настрій гостям згадками про яскраві закордонні поїздки та надією на швидку перемогу України у війні, яка, зокрема, надасть можливість вільно подорожувати світом.
Антураж закладу переносить відвідувачів до зали аеропорту, в очікуванні на закордонний рейс. У центрі зали стоїть великий глобус. На стіні зліва від входу зображення літака, на фюзеляжі якого написано «Мрії здійснюються» - це відсилання до легендарного українського Ан-225 «Мрія». Праворуч - інсталяція у вигляді ілюмінатора. В екрані над ним транслюються мальовничі пейзажі з теплих країн.
Особливу увагу відвідувачів привертає вивіска з меню. Її нижня частина, виконана у стилі злітно-посадкової смуги, а «позиції» надруковані на смужках як на табло аеропорту. Поруч з барною стійкою висить картина зі схемою Полтави з написом: «Я не можу вирішити всіх твоїх проблем, але я обіцяю зробити твоє життя кращім. Твоя кава».
Фірмова уніформа команди «Кавії» також нагадує вбрання працівників аеропорту. Білий верх з жовто-блакитним серцем та синій низ та краватка. 
Ділимося з Вами основними результатами нашого дослідження у сфері брендингу тематичної кав’ярні:
- варто відмовитися від «затертих» звернень на кшталт «найсмачніша кава» та типових асоціативних малюнків. Знайдіть особливість Вашої кав’ярні (можливо, Ви оригінально облаштували свій заклад в межах власної маркетингової концепції);
- якщо Ви вже визначилися із назвою, варто замислитися над візуальними комунікаціями та носіями вашого фірмового стилю. Якщо Ви маєте на меті брендувати речі, то повинні пам’ятати, що мерч повинен характеризувати вашу аудиторію, бути для неї цікавим та таким, що відразу привертає увагу (можете взяти за мету, щоби у ваших клієнтів виникло бажання поділитися брендованими речами у соцмережах);
- щодо інтер’єру. Головне – не бездумне вкладання якомога більших коштів в облаштування вашого закладу, а дотримання концептуальності. Важливо виправдати очікування клієнта, адже це запорука довіри до вашого бренду;
- дайте гостям ВАУ-ефект, запам'ятайтесь (будьте тими, кого рекомендують друзям);
- концепція кав'ярні зазвичай передбачає невисокі ціни та розрахована на масовість. Тому першочерговими стають унікальні риси закладу та оригінальні маркетингові ідеї для кав'ярні;
- креативна назва, яка обігрується у зовнішній рекламі та дизайні інтер'єру;
- унікальний фірмовий стиль, який виражається навіть у дрібницях.
Завдяки цій візуальній мові бренд зможе розповідати різні історії та залишатися цілісним і впізнаваним.