Рекламна діяльність в уявленні студента-маркетолога

19 травня 2021 р. Калюжною Ю.П.  за участю ЗВО ОПП Маркетинг 4 курсу було проведене практичне заняття у вигляді доповідей-презентацій на тему: "Рекламна діяльність в увленні студента-маркетолога".

Рекламування - це створення рекламної продукції й організація її доведення до потенційних покупців.

Першою промовою була розповідь про сновну продукцію та її рекламування на прикладі ПАТ "Фірми "Полтавпиво", яку підготувала студентам їх викладач - Калюжна Ю.П.

Подальше практичне було побудовано виступами студентів, які представляли свою продукцію власної марки.

По-перше, як представинки своїх підприємств вони показували як вивести продукт на ринок, представити його споживачам,

По-друге, показували приклади рекламування та розрахунок бюджету та ефективності своїх рекламних заходів.

Представниками своєї власної фірми, щодо виготовлення сиркових десертів  під власною маркою "Sweet Hit" були Мороз В., Магарламова Е., Федусенко С., які проаналізувавши ринок сиркових десертів та своїх конкурентів, вирішили розширити свій асортимент.

Лагута Д. провів рекламування своєї інтернет-фірми "1LS", щодо вивчення предметів з врахуванням уподування певного споживача 

Представники свого власного ТОВ "Global auto" виступили Пащенко В., Твердохліб Н.

Солодким виступом був показ презентації Попович Л. та Чижмак А., які підготували дослідження та рекламування у сфері солодких мрій - шоколадну продукію власного виробництва