Формуємо комунікаційні soft skills

 Формуємо комунікаційні soft skills
Студенти спеціальності 075 Маркетинг 17.02.23 р. взяли участь у зустрічі працівників відділу моніторингу та забезпечення якості освіти, керівника психологічної служби й омбудсмена учасників освітнього процесу із представниками студентського Сенату.
Учасникам зустрічі було запропоновано візуалізувати інформацію та спільними зусиллями створити словникову «хмару» на основі почутого матеріалу.
У ході зустрічі Помаз Олександр розповів про інститут омбудсмена учасників освітнього процесу та свою діяльність щодо забезпечення і попередження порушень прав учасників освітнього процесу.
Керівниця психологічної служби Плаксієнко Ірина закцентувала увагу на основних напрямах роботи служби, окреслила шляхи розв’язання конфліктів, що можуть виникнути під час освітнього процесу, а також розповіла про превентивні заходи щодо профілактики булінгу у молодіжному середовищі.
Виступи спікерів супроводжувалися жвавими дискусіями. У цілому зустріч була надзвичайно цікавою та конструктивною в плані інформування представників студентського самоврядування про важливі аспекти освітньої діяльності. А завдяки дружній командній роботі та чудовому настрою, кожному студенту вдалося зробити свій внесок у роботу над «хмарою».