Тренінги з підвищення внутрішньої мотивації до навчання

Протягом 2019 року для здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Екологія» впроваджувалась тренінгова програма щодо розвитку внутрішньої мотивації до навчання. В програмі було використано систему тренінгів, які містили в собі бесіди, дискусії, ігри, рольове програвання ситуацій, розв’язування проблемних завдань екологічного спрямування.

 

Внутрішня мотивація обумовлена діяльністю, яка супроводжується  внутрішнім інтересом та задоволенням від її виконання, тому у процесі тренінгової роботи використовувались елементи психології розвитку, психофізіології з метою самопізнання, поглибленого аналізу власних цінностей, розвитку креативності.

Засобами проективної арт-терапії та в результаті дискусій і програвання проблемних ситуацій студенти шукали відповіді, наприклад, на такі запитання:

Як я можу презентувати свою систему цінностей?

Які мої базові психологічні потреби?

Що мені більше всього подобається в академії?

Що таке прокрастинація і як її подолати?

Як я уявляю собі роботу еколога?

В результаті такої тренінгової роботи, яка проходила в атмосфері зацікавленості та довіри, розраховуємо на більшу дисциплінованість та відповідальність студентів-екологів у оволодінні своєю спеціальністю, зростання рівня їх успішності навчання, покращення психологічного климату в студентських групах.