Важливою складовою підготовки висококваліфікованих маркетологів є організаційна робота, що відповідно до діючих міжнародних і вітчизняних стандартів вищої освіти, потреб стейкхолдерів та вимог ринку праці, забезпечує формування толерантної, відповідальної, доброчесної, національно свідомої, високоосвіченої особистості.
Основними напрямами організаційної роботи викладачів кафедри є проведення заходів виховного і просвітницького характеру, що переважно здійснюється кураторами академічних груп, як в аудиторний (кураторські години), так і в поза аудиторний (чергування в гуртожитках, організація екскурсій, тренінгів, спортивно-розважальних заходів) час.
Також організаційну роботу здійснює завідувач кафедри, заступник завідувача з виховної роботи і студентські куратори (призначаються органами студентського самоврядування).
Кафедра маркетингу є активним учасником різноманітних культурно-спортивних заходів як на базі академії так і за її межами. Зокрема, кафедрою маркетингу проведено безліч студентських олімпіад, конкурсів та змагань, та інших заходів для школярів та учнів технікумів, коледжів.
Студенти першого курсу спеціальності D5 Маркетинг на святковій зустрічі з викладачами, кураторами та студентським активом, 1 вересня 2025 року

