Презентація проєктів конкурсу «Стратегія просування продукції ТМ «Диканське»

13 квітня 2025 року у рамках практичної підготовки майбутніх фахівців зі спеціальності «Маркетинг» на базі кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету відбулася презентація студентських проєктів, присвячених розробці маркетингових рішень для просування продукції ТМ «Диканське».

Було представлено п’ять проєктів стратегії розвитку бренду:

1 проєкт студенток 1 курсу бакалаврського рівня Олександри Селюк, Поліни Базюк, Марії Здорової та Софії Пальчик.

2 проєкт студентки 2 курсу бакалаврського рівня Яни Бикової.

3 проєкт студентки 2 курсу с.т.н. бакалаврського рівня Анни Гостіщевої.

4 проєкт студентки 3 курсу бакалаврського рівня Анастасії Хурси.

5 проєкт студента 1 курсу магістерського рівня Сергія Крамаренка та студенток 4 курсу бакалаврського рівня Дарії Давиденко, Анастасії Семенкової.

Серед запропонованих рішень – розробка рекламних кампаній, просування в соціальних мережах, інструменти стимулювання збуту та інноваційні ідеї для залучення цільової аудиторії. Роботи учасників вирізнялися креативністю, аналітичним підходом і практичним застосуванням знань, отриманих під час навчання.

Представники компанії ТОВ «ДиканькаМлин» високо оцінили рівень підготовки студентів, їхню здатність мислити стратегічно та презентувати власні рішення. За результатами конкурсу було визначено команду-переможця у складі Сергія Крамаренка, Дарії Давиденко Та Анастасії Семенкової. Відзначимо, що всі учасники отримали дипломи та пам’ятні подарунки від компанії. 

Проведення таких заходів є прикладом ефективної взаємодії освіти та бізнесу, що відповідає цілям сталого розвитку, зокрема у частині якісної освіти, партнерства заради сталого розвитку та підтримки відповідального споживання.

Кафедра маркетингу ПДАУ щиро дякує партнерам за співпрацю та сприяння у підготовці конкурентоспроможних фахівців, а студентам – за ініціативність, творчий підхід і прагнення до професійного зростання.