Обираємо навчальні дисципліни

Особливістю організації сучасного освітнього процесу є більш повне задоволення освітніх і професійних потреб здобувачів вищої освіти, посилення їхньої конкурентоспроможності та затребуваності на ринку праці шляхом формування індивідуальної освітньої траєкторії – особистого шляху реалізації потенціалу кожного здобувача.
Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальностями 015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології), 133 Галузеве машинобудування та 208 Агроінженерія взяли участь у вебінарі, організованому навчальним відділом Полтавського державного аграрного університету та інженерно-технологічним факультетом.

 

Основа мета зустрічі – ознайомити здобувачів вищої освіти з особливостями формування освітньої траєкторії через вибір навчальних дисциплін та участь у програмах академічної мобільності. Серед запрошених учасників були заступник декана інженерно-технологічного факультету Антон КЕЛЕМЕШ, гаранти освітніх програм ступеня вищої освіти магістра, завідувачі кафедр, відповідальних за реалізацію освітніх програм, і голови рад з якості вищої освіти спеціальностей факультету.

  
Начальник навчального відділу Андрій ДОРОШЕНКО пояснив студентам процедуру вибору освітніх компонентів із використанням їхніх індивідуальних електронних кабінетів на офіційному сайті Університету, звернув їхню увагу на важливі етапи цієї процедури та наголосив на важливості здійснення такого вибору.
 

Під час зустрічі також ішлося про можливості програм академічної мобільності, що реалізуються в Університеті. Здобувачам вищої освіти було детально роз'яснено процедуру навчання в закладах-партнерах та особливості перезарахування результатів навчання, отриманих у таких закладах освіти.

Наприкінці зустрічі заступник декана інженерно-технологічного факультету Антон КЕЛЕМЕШ окреслив терміни здійснення  студентами вибору дисциплін і розповів про особливості обрання факультетських вибіркових дисциплін.

 

Аудиторія: 

Діяльність: