Дайджест олімпіади «Електронне урядування»: день другий, підсумки

Озираючись на насичений подіями день 19 травня 2021 року, спробуємо відповісти на точкові запитання для відтворення картини подій олімпіади з навчальної дисципліни «Електронне урядування».

В чому особливість цієї олімпіади?

Відкрита студентська онлайн-олімпіада з навчальної дисципліни «Електронне урядування» в Україні проводилась уперше. Її організатори з кафедри теорії та практики управління факультету соціології і права Національного технічного університету України «КПІ імені Ігоря Сікорського» застосували унікальний формат, скомбінувавши індивідуальні та командні змагання, провівши інтелектуальнотестовий і творчі конкурси для команд.

До проведення олімпіади залучили стейкхолдерів:

  • Міністерство цифрової трансформації;

  • Міністерство освіти і науки;

  • Міністерство молоді та спорту;

  • EGAP (програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» за підтримки Швейцарії) та інших.

  • Алла Погонець, керівниця ІТ-компанії BWN Group, розповіла, як розвивається е-урядування в Україні, про програми, які направлені на його розвиток.

Хто представляв ПДАУ на змаганнях?

В індивідуальних змаганнях взяли участь здобувачі вищої освіти спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування.

Наставником однієї з п’яти команд – команди EGT (e-government time) – був аспірант кафедри публічного управління та адміністрування ОНП Публічне управління та адміністрування, здобувач ступеня доктора філософії Олександр Глазов.

Хто надихав учасників?

Організаційний комітет від кафедри публічного управління та адміністрування: завідувачка кафедри Тамара Лозинська, доцентки Наталія Панасенко, Ольга Мирна, Ірина Шупта.

Які навчальні здобутки вдалося отримати?

Виконання конкурсних завдань олімпіади посприяло розвиткові таких soft skills, як:

  • командність: кожен член команди активно виконував певну роль, зокрема Олександр Глазов – натхненника і лідера, Влада Кочур і Таїсія Тараненко – генераторів ідей, Аліна Гончаренко концентрувала думку і доводила ідею до кінцевого рішення, Євген Гнаток урівноважував психологічний стан команди, створюючи атмосферу невідворотності перемоги, хоча час від часу ролі змінювалися і генератором ідей був Олександр Глазов, а Влада Кочур брала на себе повноваження зі шліфування підсумкової думки та створення презентації;

  • креативність: під час «мозкових штурмів» з інтелектуальних «валіз» виринали інноваційні ідеї;

  • стресостійкість: вміння працювати в умовах обмеженого часу – на виконання складних, об’ємних, творчих завдань було відведено близько однієї години;

  • критичність мислення: з багатьох альтернативних рішень доводилось обирати найбільш орієнтовані на практику розвитку системи е-урядування в Україні.

Що найбільше запам’яталось?

На думку учасників олімпіади, здобувачів вищої освіти ПДАУ, найбільш яскравим виявився командний конкурс другого дня олімпіади з розроблення елементів стратегії просування та популяризації онлайн-ресурсів (вебсайтів, соцмереж) органів виконавчої влади серед мешканців тимчасово окупованих територій України та прилеглих регіонів. Вдалося визначити цільові аудиторії, описати комунікаційні канали та розробити напрями інформаційної кампанії.

Яких переможних вершин досягли?

Перше, що спадає на думку, це не тільки численні подяки, грошова винагорода, а й радість від причетності колективу кафедри публічного управління та адміністрування ННІ ЕУПІТ ПДАУ до процесу організації змагального майданчика і можливість надихнути учасників олімпіади, здобувачів вищої освіти спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування, на освітні перемоги.

Ґречно вітаємо з перемогою у номінації «За ґрунтовність аналізу» від EGAP здобувачку вищої освіти спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування ОПП Місцеве самоврядування Владиславу Кочур.

На запитання відповідала Ольга Мирна, доцентка кафедри публічного управління та адміністрування, к. е. н., доцентка.

 

Аудиторія: 

Мітки: 

Діяльність: