Здобувачі другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 075 Маркетинг долучилися до роботи III Міжнародної науково-практичної конференції «Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу», що відбулася 23-24 квітня 2025 року в онлайн-форматі.
Захід був організований Національним університетом «Києво-Могилянська академія» з нагоди 20-річчя кафедри маркетингу та управління бізнесом у партнерстві з:
- Українською асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес-освіти
- University of Occupational Safety Management in Katowice (Польща)
- Національним університетом «Львівська політехніка»
- Запорізьким національним університетом
- Національним університетом «Одеська політехніка»
- Національним технічним університетом «Харківський політехнічний інститут»
Учасники мали змогу обговорити актуальні питання розвитку сучасного маркетингу, бізнес-освіти та менеджменту, поділитися досвідом, результатами досліджень і кращими практиками.
Участь у таких заходах — важлива складова професійного становлення наших студентів і викладачів, а також можливість для міжуніверситетської співпраці та обміну ідеями.