Здобувачка вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності Маркетинг Ілона Льорчик виборола почесне ІІ місце на Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт із маркетингу, що відбувся 24-25 квітня 2025 року в Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку. Її наукова робота на тему «Рекламна діяльність як чинник формування конкурентних переваг підприємства» здобула високу оцінку журі, до складу якого увійшли провідні науковці з України, Польщі, Болгарії, Казахстану та Литви.
Особливу подяку висловлюємо науковому керівнику Ілони - Ользі Решетніковій, доценту кафедри маркетингу ПДАУ, яка сприяла якісній підготовці роботи та підтримувала студентку на всіх етапах дослідження.
Відзначимо, що участь у подібних заходах відповідає цілям сталого розвитку ООН, зокрема — забезпеченню якісної освіти та розвитку партнерств заради сталого розвитку. Наші студенти здобувають не лише знання, а й досвід міжнародної співпраці та наукового діалогу.
