Здобувачка бакалаврського рівня освіти спеціальності Маркетинг - призер міжнародного конкурсу студентських наукових робіт із маркетингу

Здобувачка вищої освіти бакалаврського рівня спеціальності Маркетинг Ілона Льорчик виборола почесне ІІ місце на Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт із маркетингу, що відбувся 24-25 квітня 2025 року в Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку. Її наукова робота на тему «Рекламна діяльність як чинник формування конкурентних переваг підприємства» здобула високу оцінку журі, до складу якого увійшли провідні науковці з України, Польщі, Болгарії, Казахстану та Литви.
Особливу подяку висловлюємо науковому керівнику Ілони - Ользі Решетніковій, доценту кафедри маркетингу ПДАУ, яка сприяла якісній підготовці роботи та підтримувала студентку на всіх етапах дослідження.
Відзначимо, що участь у подібних заходах відповідає цілям сталого розвитку ООН, зокрема — забезпеченню якісної освіти та розвитку партнерств заради сталого розвитку. Наші студенти здобувають не лише знання, а й досвід міжнародної співпраці та наукового діалогу.