Виховна робота

Кураторські години Психологічна підтримка, soft skills, омбудсмен

Викладачі кафедри є кураторами академічних груп навчально-наукового інституту агротехнологій, селекції та екології спеціальності  162 "Біотехнології та біоінженерія":

куратор 162БТБ_бд_2023 - доцент Корінний Сергій Миколайович

куратор 162ББ_бд_2022 - професор Крикунова Валентина Юхимівна

куратор 162ББ_бд_2021 - доцент Ромашко Таміла Петрівна

куратор 162ББ_бд_2020 - професор Короткова Ірина Валентинівна

Виховання студентської молоді
Головна мета виховної роботи кафедри біотехнології та хімії – формування у студентської молоді комплексу особистісних якостей і рис характеру майбутнього фахівця та громадянина України, які поєднують глибокі знання, уміння і практичні навички, національну свідомість і гордість за свою Батьківщину, розвинену духовність, моральну, художньо-естетичну, правову, політичну, фізичну, екологічну культуру.
Досягнення окресленої мети передбачає здійснення таких заходів:

1. Сприяння розвитку студентського самоврядування, надання допомоги здобувачам у вирішенні всіх питань щодо умов навчання, побуту у гуртожитках, працевлаштування, студентської творчості, фізкультури, спорту.

2. Складання планів роботи кураторів академічних груп, які повинні містити комплекс заходів щодо поліпшення виховної роботи на основі традицій і звичаїв українського народу, дослідження його історичної та культурної спадщини, формування у здобувачів вищої освіти високої патріотичної свідомості, готовності до виконання громадських і конституційних обов'язків, поваги до державних символів України.

3. Активізація виховної роботи в академічних групах щодо національного громадянського виховання здобувачів вищої освіти, в основу чого слід покласти принципи гуманізму, демократизму, наступності і спадкоємності поколінь, шанобливого ставлення до української мови і культури, формування культури міжнаціональних відносин, втілення у життя української національної ідеї.

4. Використання кураторами академічних груп при роботі із здобувачами вищої освіти особистісно-орієнтованого підходу, активних методів виховання з метою формування поваги до законів і норм співжиття у суспільстві, посилення пропаганди проти асоціальної поведінки.

5. Здійснення заходів щодо посилення ефективності виховного процесу здобувачів вищої освіти шляхом обов’язкового визначення виховних завдань навчальних дисциплін та контролю за їх реалізацією.

6. Формування особистості професіонала-фахівця, який усвідомлює свою належність до історичних традицій і сучасних проявів української культури, чітко орієнтується в реаліях і перспективах всесвітньої соціокультурної динаміки та підготовлений до життя і праці в умовах глобалізації світу.