13 листопада 2025 року здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою Технології та засоби механізації сільськогосподарського виробництва спеціальності Н7 Агроінженерія, (група 3) долучилися до зустрічі з доктором сільськогосподарських наук, професором, професором кафедри селекції, насінництва і генетики КУЛИКОМ Максимом Івановичем.
Захід відбувся у форматі відкритого науково-освітнього діалогу та став прикладом конструктивної взаємодії між кафедрами університету. Професор ознайомив студентів із сучасними можливостями розвитку академічної культури, формуванням дослідницьких компетентностей та шляхами підвищення наукової активності молоді. Особлива увага була приділена стипендіальним і грантовим програмам підтримки талановитих студентів, зокрема участі у всеукраїнській програмі «Завтра.UA». Доповідач детально окреслив етапи конкурсного відбору, вимоги до заявників і переваги, які отримують здобувачі у разі успішної участі.
У ході зустрічі науковець поділився власним досвідом дослідницької та педагогічної діяльності, висвітлив актуальні напрями наукових досліджень у галузі аграрної науки, наголосив на важливості розвитку критичного та наукового мислення у майбутніх агроінженерів. Здобувачі були ознайомлені з можливостями участі у наукових гуртках, студентських конференціях, конкурсах наукових робіт та перспективами формування тематики майбутніх кваліфікаційних проєктів.
Зустріч була організована за ініціативи та сприяння куратора академічної групи — доктора філософії, доцента кафедри агроінженерії та автомобільного транспорту РОЖКО Ілони Іванівни, яка підкреслила значення раннього залучення здобувачів до науково-дослідної роботи як складової якісної професійної підготовки. Така діяльність сприяє розвитку академічної культури, формуванню дослідницьких компетентностей і забезпечує відповідність освітнього процесу стандартам вищої освіти.
Здобувачі висловили щиру вдячність професору КУЛИКУ Максиму Івановичу за змістовну, мотивуючу та прикладну зустріч, яка сприяла розширенню їхнього наукового світогляду, формуванню професійних інтересів та усвідомленню можливостей власного академічного розвитку.



