Реєстрація місця проживання

 

КАРАМУШКО
Валентина Олексіївна

паспортист студентського містечка

 

Реєстрація місця проживання в студентських гуртожитках

 

Для цього потрібно особисто звернутися  до паспортиста студентського містечка із таким пакетом документів:

  • паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки з оригіналом паперового додатка – довідки про реєстрацію місця проживання або зняття з реєстрації та їх копії;
  • військовий квиток або приписне посвідчення із відміткою про взяття на військовий облік (для військовозобов’язаних);
  • договір найму житла в студентському гуртожитку;
  • довідка про навчання з деканату / дирекції.

 

 

Зняття з реєстраційного обліку місця проживання

 


Після завершення терміну проживання обов’язково слід знятися з реєстраційного обліку місця проживання, оскільки відсутні підстави для користування житловим приміщенням (Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» (стаття 7) і постанова Кабінету Міністрів України  від 2.03.2016 № 207).


Для зняття з реєстрації місця проживання необхідно особисто звернутися до паспортиста студентського містечка із таким пакетом документів:

  • паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки з оригіналом паперового додатка – довідки про реєстрацію;
  • військовий квиток або приписне посвідчення із відміткою про зняття з військового обліку (для військовозобов’язаних).
     

За детальною інформацією звертатися до паспортиста студентського містечка ПДАУ.


 

Адміністративний корпус, каб. 2.

Години приймання документів:

понеділок – п'ятниця:  9:00–15:00,
обідня перерва:  12:00–13:00.