План роботи ННЦ інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих

Програма розвитку навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих на 2019 – 2024 роки передбачає:
 

1. Управлінську діяльність (налагодження ефективної роботи усіх структурних підрозділів Центру; постійний моніторинг забезпечення підвищення якості освіти).
2. Інформаційну діяльність (забезпечення ефективної передачі інформації, що стосується діяльності Центру зокрема та Університету в цілому електронними засобами комунікації; наповнення електронного репозитарію Університету науковими публікаціями та його адміністрування; введення актуальної інформації до ЄДЕБО).
3. Інноваційну діяльність (постійне оновлення АСУ ПДАУ, створення нових та вдосконалення існуючих модулів управління; розробка нових тематичних курсів для фахівців; запровадження елементів СММ для просування Університетув Інтернет-просторі).
3. Навчально-педагогічну діяльність (цілеспрямована підготовка здобувачів вищої освіти та слухачів згідно з Законами України 
«Про освіту», «Про вищу освіту», діючих нормативно-правових актів).

4. Навчально-методичну діяльність (якісна підготовка до видання навчально-методичних матеріалів, поточна робота стосовно підвищення педагогічної кваліфікації; взаємовідвідування; оновлення діючих Положень відповідно до змін в законодавстві України).
5. Організаційно-методичну діяльність (ведення профорієнтації; робота у приймальній комісії; підготовка матеріалів на засідання рад різних рівнів; робота з підготовки науково-методичних семінарів; організація та проведення конференцій).
6. Науково-дослідну діяльність (виконання планових наукових досліджень; надання консультативних і дорадчих послуг).

 

Удосконалення професійної діяльності передбачає:


– поєднання найкращих вітчизняних і зарубіжних традицій вищої школи та практичному втіленні національної самоідентифікації та інтернаціоналізації освіти;
– впровадження сучасних форм, методів та технологій навчання;
– застосування сучасних інформаційних технологій в управлінні та освітньому процесі;
– використання результатів науково-дослідної роботи в освітньому процесі;
– високу якість викладання навчальних дисциплін;
– розширення міжвузівських та міжнародних наукових зв’язків;
– підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності та наукову кваліфікацію;
– дослідження та запровадження передового досвіду організації освітнього процесу.