Основи емоційного маркетингу

Емоційний маркетинг - це та частина маркетингу, в якій бренд або продукт просувається з використанням емоцій користувачів або майбутніх клієнтів. Реалізація товарів для тварин – ніша бізнесу, де у роботі з цільовою аудиторією використовують саме цей підхід.
Емоційний стан сильно впливає на наші здібності до обробки інформації і моделі прийняття рішень.

Студенти спеціальності 075 Маркетинг в рамках проходження навчальної практики 27 червня мали змогу ознайомитись з особливостями застосування емоційного маркетингу на прикладі підприємства ТОВ «Ветас», що спеціалізується на продажу товарів для тварин. Розібралися з реальними структурами роботи через мережу інтернет, виявили основні тенденції розвитку ринку кормів та товарів для домашніх тварин, з’ясували проблеми його формування та майбутні перспективи.