23 жовтня 2025 року кафедра маркетингу Полтавського державного аграрного університету разом із колегами з Сумського національного аграрного університету, Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця та Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна провели онлайн-вебінар «Нова ера маркетингу: цифрові тренди та поведінка споживачів».
Учасники події обговорили, як технології, аналітика та зміни у поведінці споживачів формують сучасний маркетинговий ландшафт.
Серед спікерів — фахівці-практики, викладачі та здобувачі освіти, які представили свої дослідження:
- Юлія Савельєва, операційний директор, маркетолог МЛДЦ МЕДІОН, магістр 2 курсу ОП Маркетинг. Виступ на тему: «Медичний бренд у цифрову добу: шлях до довіри пацієнта».
- Ангеліна Онипченко, студентка 4 курсу, спеціальності "Маркетинг", Харківського національного економічного університету імені С. Кузнеця (Науковий керівник Шиян Д.М.). Виступ на тему: «Особливості формування споживчого попиту в Україні у передвоєнний період».
- Кім Олексій Олексійович - доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва, кандидат економічних наук, доцент. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Виступ на тему: «Трансформація аналітики в маркетингу з розвитком інструментів штучного інтелекту».
- Сергій Крамаренко, Аврора мультимаркет - артдиректор/головний дизайнер бренду Аврора, магістр 2 курсу ОП Маркетинг. Виступ на тему: «Не продати, а відчути».
Захід став платформою для обміну досвідом, обговорення сучасних трендів і натхнення до подальших наукових пошуків.Такі події повністю відповідають Цілям сталого розвитку ООН, зокрема Цілі 4 — «Якісна освіта» та Цілі 9 — «Інновації та інфраструктура». Вони сприяють формуванню компетентностей сучасного маркетолога, розвитку академічної мобільності та поширенню інновацій у сфері освіти й бізнесу.




