Обговорення контенту освітньо-професійної програми спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» із представницею студентської ради

Обговорення контенту освітньо-професійної програми

спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза»

із представницею студентської ради

 

 

17 лютого 2021 року на засіданні вченої ради факультету ветеринарної медицини Полтавської державної аграрної академії відбулося обговорення освітньо-професійної програми (ОПП) спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза».

З метою покращення якості підготовки здобувачів вищої освіти за відповідною спеціальністю та підняття престижу спеціальності серед абітурієнтів до обговорення контенту ОПП була запрошена представниця студентської ради Анастасія Новостройна, здобувачка вищої освіти 3-го курсу спеціальності «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза». На зустрічі також були присутні декан факультету ветеринарної медицини Сергій Кулинич, д. вет. н., проф., і викладачі з групи забезпечення спеціальності.

Голова засідання Сергій Кулинич наголосив, що потрібно популяризувати спеціальність серед майбутніх абітурієнтів і вживати заходів щодо покращення якості освіти, яку отримують студенти. Далі було надано слово студентці Анастасії Новостройній, яка висловила власну думку щодо нинішньої ситуації та можливостей поліпшення якості отримуваної освіти за спеціальністю 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» на факультеті ветеринарної медицини Полтавської державної аграрної академії.

Анастасія вказала на недостатній рівень інформації медіаконтенту щодо спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» в інтернеті на сторінках FVM, зокрема в ютубі, інстаграмі, фейсбуку тощо, що негативно впливає на вибір цієї спеціальності абітурієнтами, оскільки вступники не в повній мірі можуть зрозуміти перспективність обраної спеціальності та те, ким і де вони можуть працювати після отримання відповідного диплома. Окрім того, студентка висловила побажання щодо наповнення ОПП дисциплінами. На її думку, 70 % дисциплін навчального контенту спеціальності 212 «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» частково або повністю дублюють навчальний контент спеціальності 211 «Ветеринарна медицина» і лише 30 % дисциплін є специфічними саме для спеціальності 212. У зв’язку з цим є нагальна потреба переглянути й удосконалити ОПП вказаної спеціальності, а також збільшити кількість і обсяг дисциплін, що є профільними для неї