Лекція фахівця практика з дисципліни Страховий менеджмент

13 жовтня 2025 року для студентів спеціальності D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок другого (магістерського) рівня вищої освіти була проведена лекція на тему «Управління маркетинговою діяльністю в страховому бізнесі» з навчальної дисципліни Страховий менеджмент. Лектором виступила Вікторія Шматко, уповноважений представник АТ «СГ «ТАС» (Приватне) та за сумісництвом старший викладач кафедри фінансів, економічних досліджень і туризму.

Вікторія Шматко ознайомила здобувачів вищої освіти із сутністю та структурними елементами страхового маркетингу; особливостями застосування маркетингу у діяльності страхових компаній; основними етапами впровадження маркетингу в діяльність страхової компанії; завданнями та функціями служби маркетингу страхової компанії; маркетинговою політикою страховика; інструментами управління маркетинговою діяльністю страховика; особливостями просування страхових послуг; важливості підвищення страхової культури та забезпечення ефективності управління діяльності страховика на основі впровадження цифрового маркетингу.

Особливо цінною була інформація лектора стосовно практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю страхової групи «ТАС», а також ролі digital-маркетингу страхових послуг в контексті підвищення ефективності страхового менеджменту.