13 жовтня 2025 року для студентів спеціальності D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок другого (магістерського) рівня вищої освіти була проведена лекція на тему «Управління маркетинговою діяльністю в страховому бізнесі» з навчальної дисципліни Страховий менеджмент. Лектором виступила Вікторія Шматко, уповноважений представник АТ «СГ «ТАС» (Приватне) та за сумісництвом старший викладач кафедри фінансів, економічних досліджень і туризму.
Вікторія Шматко ознайомила здобувачів вищої освіти із сутністю та структурними елементами страхового маркетингу; особливостями застосування маркетингу у діяльності страхових компаній; основними етапами впровадження маркетингу в діяльність страхової компанії; завданнями та функціями служби маркетингу страхової компанії; маркетинговою політикою страховика; інструментами управління маркетинговою діяльністю страховика; особливостями просування страхових послуг; важливості підвищення страхової культури та забезпечення ефективності управління діяльності страховика на основі впровадження цифрового маркетингу.
Особливо цінною була інформація лектора стосовно практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю страхової групи «ТАС», а також ролі digital-маркетингу страхових послуг в контексті підвищення ефективності страхового менеджменту.