Інтерактивне заняття «Стереотипи в маркетингу або маркетинг, що ображає»!

27 жовтня 2025 року студенти-маркетологи поринули у надзвичайно актуальну та гостру тему: «Стереотипи в маркетингу, або маркетинг, що ображає».
Під час інтерактивного заняття, проведеного доценткою Дядик Тетяною:
- проаналізували численні приклади рекламних кампаній, які використовують або закріплюють гендерні, расові, соціальні та інші стереотипи;
- встановили зв'язок між відповідальним маркетингом та Глобальними цілями сталого розвитку ООН (ЦСР), зокрема, Ціллю 5: Ґендерна рівність. Обговорили, як реклама може або закріплювати, або руйнувати шкідливі уявлення про чоловіків і жінок;
- обговорили, чому такий маркетинг є неетичним, яким чином він шкодить суспільству та як впливає на репутацію брендів;
- розробили стратегії та принципи створення інклюзивного, толерантного та соціально відповідального маркетингового контенту, який сприяє реалізації Глобальним цілям сталого розвитку.
Дійшли висновку, що сучасний маркетолог повинен не лише ефективно продавати, але й бути соціально свідомим, просуваючи принципи рівності та поважаючи різноманіття!
Дякуємо нашим першокурсникам за активну участь, гострі питання та свідому позицію! Будуємо відповідальний маркетинг разом!

    

Мітки: