Інфлюенстери, які надихають учасників наукового гуртка "Сучасний професіонал"

Блогери, влогери та інфлюенсери заполонили соціальні мережі. На всіх платформах, а особливо на YouТube та в Instagram вони формують уяву своїх підписників про стиль життя, харчування, моду, спорт та подорожі. Ціна за одноразову рекламу в українського Instagram-блогера може досягати 500 доларів. Тож хто ці люди, і як їм вдається заробляти на емоціях своїх читачів?

Інфлюенсери (англ. Influencer) – це люди, за якими стежать, так звані «лідери думок». Це слово часто використовують для описання осіб, здатних впливати на рішення інших осіб завдяки своєму авторитету, знанням,досвіду або умінню вибудовувати стосунки з аудиторією.

Сьогодні на просторах інтернету таких осіб чимало. Наприклад, один із найвідоміших і найвпливовіших – це шведський відеоблогер PewDiePie, який за даними Forbes лише у період з 2016 по 2017 рік заробив 12 мільйонів доларів, публікуючи відео на YouTube. Сьогодні він має майже 66 мільйонів підписників на своєму каналі – що перевищує населення України.

Засновниця київського Do: SMM-Agency, український лайфстайл-блогер Еліна Крупська, яка позиціонує себе як інфлюенсер і має майже 170 тисяч підписників в Instagram, у коментарі Радіо Свобода наголошує: інфлюенсер має нести в суспільство правильні цінності. За її словами, бренди співпрацюють із інфлюенсерами саме через те, що велика кількість людей хоче бути на них схожими.

«Якщо я вдягну сукню від якогось бренду, і скажу, який саме це бренд, люди купуватимуть його, тому що вони хочуть бути, як я», – пояснює блогер.

Розглядаючи питання розвитку малого та середнього бізнесу на засіданні наукового гуртка "Сучасний професіонал", здобувачі підготували яскраві презентації про інфлюєнсерів, які їх ннадихають на ідеї щодо створення власної справи, а також ми визначили роль блогінгу у просуванні продукту до кінцевого споживача. Цікаво, що ми рідко замислювались, що блогер, інфлюенсер, лідер думок - це різні напрями діяльності.

Дякуємо студентам за цікаву дискусію і бажаємо стати сами тими людьми, які будуть надихати інших на розвиток бізнесу та своєї особистості!