HR-маркетинг на прикладі гіганта Coca-Cola HBC!

16 жовтня 2025 р. студенти-маркетологи, майбутні магістри маркетингу в рамках дисципліни «HR-маркетинг» занурилися у світ кар'єрних можливостей однієї з найвідоміших компаній у світі – Coca-Cola HBC! Практично підкріпили свої знання з теми 6 «Процес формування HR-бренда». Бакалаври-маркетологи відвідали заняття в рамках дисципліни "Економіка праці і соціально-трудові відносини", тема 5 "Ринок праці та його регулювання".
На занятті слухали Вікторію Захарчук, провідну фахівчиню з організаційного розвитку персоналу компанії, яка поділилася безцінним досвідом та інсайтами про:

  •  Бренд роботодавця Coca-Cola: як компанія позиціонує себе на ринку праці та приваблює молоді таланти.
  • Кар'єрні шляхи для молоді: від стажувань до лідерських програм — як почати свою історію успіху в глобальній корпорації.
  • HR-маркетингові стратегії: Конкретні приклади, як Coca-Cola HBC використовує принципи маркетингу для залучення, розвитку та утримання персоналу.

Ця зустріч стала чудовим прикладом того, як теоретичні знання з HR-маркетингу втілюються у практику однією з провідних компаній-роботодавців. Студенти отримали відповіді на свої запитання та надихнулися на побудову власної успішної кар'єри!
Дякуємо Вікторії Захарчук за таку змістовну та мотивуючу зустріч!