Анкетування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання навчальних дисциплін

В першому семестрі по факультету Технології виробництва і переробки продукції тваринництва у бакалаврського рівня за освітньо-професійної програмою Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва викладалося 10 дисциплін: Основи фахової діяльності, Біоетика і біобезпека, Конярство, Технологія відтворення тварин, Технологія виробництва продукції кролівництва і звірівництва, Технологія виробництва продукції птахівництва, Технологія виробництва молока і яловичини, Заготівля, зберігання та контроль якості кормів, Технологія виробництва продукції свинарства, Технологія виробництва продукції вівчарства і козівництва, Основи стандартизації, метрології, сертифікації і управління якістю продукції; у магістрів першого року навчання освітньо-професійної програми Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва викладалося 5 дисциплін: Селекція сільськогосподарських тварин, Моделювання технологічних процесів у галузі, Інноваційні технології виробництва продукції тваринництва, Технологія виробництва кормів і кормових добавок, Фізіологія травлення і біологія продуктивності сільськогосподарських тварин.

   

 

Було проведено анкетування студентів щодо якості викладання цих дисциплін. Здобувачі вищої освіти освітнього ступеня бакалавр та магістр відповіли ствердно 83% і 84%, що відведений обсяг часу реалістично відбиває навчальне навантаження, 17% та 16% вважають, що матеріал занадто складний і потребує більшого часу на засвоєння,

   

 

Більшості здобувачам вищої освіти освітніх ступенів бакалавр і магістр 98% і 100% були зрозумілими та доступними завдання, які виконувалися на практичних (лабораторних) заняттях.
100 % студентам вистачило часу на виконання завдань самостійної роботи. При виконанні завдань самостійної роботи значних труднощів не виникало у 96% та 97% проанкетованих, 4% здобувачів вищої освіти освітнього ступеня бакалавр скаржились на надмірну складність завдань  і 3% респондентів освітнього ступеня магістр не зрозуміли коли і які саме завдання потрібно виконувати.

   

 

Схема нарахування балів з навчальних дисциплін задовольнила на 99% за двома освітніми ступенями, не задовольнила - 1% респондентів.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень з дисциплін були 100% зрозумілими.
Серед форм поточного опитування здобувачі вищої освіти перевагу надали тестам - 91% та 67%, зручними формами опитування також вважають усне опитування відповідно 7% і 22%, контрольну роботу –2% і 11%.
Здобувачі вищої освіти 100% ствердно відповіли, що були в достатній мірі забезпечені навчально-методичними матеріалами під час опанування дисциплінами.

   

Серед мультимедійних засобів навчання найбільше подобаються мультимедійні презентації 45%, перевагу навчальним фільмам надали 31%, відеодемонстраціям- 24%.

96% вважають, що матеріал навчальної дисципліни не дублює зміст інших дисциплін, які вивчалися раніше, і лише 4% вважають, що дублювання мало місце.
Серед найвагоміших причин пропусків занять з навчальних дисциплін були хвороба- 26%, робота- 41%, 33% -намагаються не пропускати занять.
Слід зазначити, що студентам найбільше сподобалося під час вивчення навчальних дисциплін зрозуміле викладення тем, презентації, серед побажань були бажання бачити більше наукових фільмів та більше навчальної літератури.