Неформальна та інформальна освіта

 

Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи.

Шарль Луї Монтеск'є

 

Нормативна база неформальна / інформальна освіта

Положення про порядок визнання результатів навчання, набутих у неформальній та інформальній освіті, здобувачами вищої освіти Полтавського державного аграрного університету
Онлайн зустріч з науково-педагогічними працівниками Навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій

​Тема: «Неформальна та інформальна освіта». 27.01.2022 р. Презентація

Схема визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті

Процедура визнання результатів, здобутих у неформальній / інформальній освіті

 

Інформація про визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті, здобувачів вищої освіти,
які навчаються за ОПП  Місцеве самоврядування

2022-2023 н. р. 
2023-2024 н.р.
  • Зірка К.              –   визнання за частиною освітнього компонента "Регіональне управлівння" (сертифікат, протокол)
  • Тютюнник Є.     –   визнання за частиною освітнього компонента "Регіональне управлівння" ( сертифікатпротокол)
  • Кохан В.             –   визнання за частиною освітнього компонента "Основи взаємодії громадянськог осуспільства з органами влади" ( сертифікат, сертифікатпротокол)
  • Тимошенко В.   –   визнання за частиною освітнього компонента "Основи взаємодії громадянського суспільства з органами влади" (сертифікат, протокол)
  • Овчаренко В.    –   визнання за частиною освітніх компонентів: "Етика ділового спілкування" (сертифікат, протокол), Лідерство у публічній сфері" (сертифікат, протокол)
  • Проценко Є.      –   визнання за частиною освітнього компонента "Лідерство у публічній сфері" (сертифікат, протокол)
  • Сидьорка М.      –   визнання за частиною освітнього компонента "Лідерство у публічній сфері" (сертифікат, протокол)
  • Ярошенко Г.       –   визнання за частиною освітніх компонентів: "Етика ділового спілкування" (сертифікатпротокол)"Лідерство у публічній сфері" (сертифікатпротокол)
 

Освітні майданчики, рекомендовані здобувачам ступеня магістр спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування  для набуття неформальної освіти

 

Підбірка онлайн платформ для самоосвіти, які рекомендовані здобувачам ступеня доктор філософії спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування для планування саморозвитку та неформальної освіти 

Професійні програми та тренінги для державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій та депутатів місцевих радДоступні курси

Найбільша платформа онлайн-освіти в Україні 

Неперервне навчання, підвищення кваліфікації на робочому місці

Національна онлайн-платформа для розвитку цифрової грамотності

ВУМ - це освітня ініціатива, яка поширює ідеї і сприяє розвитку громадянського суспільства в Україні

 

Студія онлай-освіти
Український освітній проєкт

Курси ХАБУ - соціальний інноваційний проект

Співробітництво з більше ніж 200-ма університетами та компаніями. Вчіться без обмежень!


Практичні здобутки здобувачів вищої освіти в сфері неформальної освіти

       
Навчання на курсах

 

     
Участь у науково-практичних конференціях
 
       
       

 

Курси рекомендовані здобувачам ступеня бакалавр
спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування
для забезпечення саморозвитку та неформальної освіти

Назва курсу

Коротка характеристика курсу

Програмні результати навчання за ОНП /
М’які навички

1.Децентралізація: від патерналізму до відповідального розвитку

Розглядаються питання самостійного формування місцевої політики, прийняття рішень, вигоду чи втрати від яких несе вся громада. В нових умовах децентралізації кожен має розуміти сучасну парадигму управління громадою. Поєднання теорії з практикою, реальними історіями інноваційних рішень, що з'явились в різних територіальних громадах в процесі реформи є важливим для ефективної роботи органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

РН18.  Уміти використовувати теоретичні та практичні навички для вироблення політики місцевого розвитку, зокрема із залученням потенціалу співпраці територіальних громад

2.Створення інституцій місцевого економічного розвитку громад

Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:

  • шо таке інституції місцевого економічного розвитку громад та якою є їхня роль;
  • порядок створення ІМЕР, механізми реєстрації, необхідні ресурси для створення;
  • запуск, налагодження діяльності, досягнення сталості ІМЕР;
  • фінансові моделі діяльності ІМЕР;
  • приклади ІМЕР та їх проектів.

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

3.Підготовка та впровадження проектів розвитку громад

Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:

  • застосовувати стратегічний підхід до визначення ідей для проектів місцевого розвитку;
  • підготувати конкурентну проектну заявку;
  • оцінити шанси вашої проектної ідеї на перемогу, що інколи допоможе зекономити чимало зусиль, вчасно відмовившись від підготовки проектної заявки;
  • розуміти процедури експертної оцінки проектів;
  • розуміти процедури впровадження проектів та подання звітів;
  • розуміти специфіку міжнародних донорських організацій, які надають технічну допомогу в Україні;
  • розуміти особливості роботи з Державним фондом регіонального розвитку.

РН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

4.Смарт-громада: управління на основі даних

Ви

  • отримаєте знання про особливості управління 2.0 – на основі аналізу даних – та створення інформаційно-аналітичної системи управління;
  • ознайомитеся з особливостями та перевагами побудови єдиної системи даних, ІТ-інструментами, аналітичними рішеннями;
  • навчитеся використовувати сучасні цифрові технології в управлінні громадою;
  • отримаєте практичні цифрові компетенції розв’язання важливих управлінських проблем громади через аналітичні рішення на основі аналізу даних, використання результатів моделювання та прогнозування;
  • перейдете до нової культури управління, що базується на аналізі проблем та рішень, які підкріплені перевіреними даними.

РН8. Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень.

РН9. Знати основи електронного урядування

РН11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

5.Основи державної політики

Мета курсу: поглибити розуміння слухачами процесів вироблення, ухвалення і впровадження державної політики в реальному політичному середовищі для підвищення здатності громадян, громадських об’єднань та організацій, суспільних інститутів, державних посадовців, депутатів та кандидатів в депутати брати участь і ефективно впливати на ці процеси.

РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування

 РН18. Уміти використовувати теоретичні та практичні навички для вироблення політики місцевого розвитку, зокрема із залученням потенціалу співпраці територіальних громад

6.Аналіз даних та статистичне виведення на мові R

Це є базовий курс для майбутніх аналітиків. Завдяки отриманим знанням вони зможуть проводити первинний статистичний аналіз даних, висувати гіпотези та оцінювати їх на основі зібраних даних. Також мовою програмування обрана мова R, яка є найбільш вживаною мовою для статистиків на сьогодні.

РН16. Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності

7.Як діяти далі: державним службовцям про сталий розвиток

Мета курсу: підвищення спроможності публічних службовців аналізувати, формувати та реалізовувати публічну політику сталого розвитку територій через розбудову ефективного багаторівневого врядування в Україні на основі партнерської взаємодії задля досягнення Цілей сталого розвитку.

РН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

8.Складання прогнозу місцевого бюджету: теорія і практичні аспекти

Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:

  • про цілі, мету та переваги планування бюджету на середньостроковий період;
  • розуміти особливості нормативно-правового регулювання процесу складання прогнозу місцевого бюджету;
  • координувати роботу учасників бюджетного процесу для забезпечення своєчасного складання прогнозу місцевого бюджету;
  • розробляти План заходів із складання прогнозу місцевого бюджету;
  • про порядок опрацювання місцевим фінансовим органом бюджетних пропозицій, наданих головним розпорядником коштів;
  • розуміти структуру типової форми прогнозу місцевого бюджету;
  • готувати інформацію до текстової частини прогнозу місцевого бюджету;
  • складати прогноз місцевого бюджету та додатки до нього

РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

9.Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування

Цей навчальний курс допоможе всім зрозуміти структуру місцевого бюджету, джерела надходжень та напрями використання коштів місцевих бюджетів, особливості формування бюджетів ОТГ, порядок застосування програмно-цільового методу, процедури забезпечення залучення громадськості до бюджетного процесу.

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

10.Ґендерно орієнтоване бюджетування для розвитку громад

Ви дізнаєтеся більше:

  • про підходи до впровадження ҐОБ на державному та місцевому рівнях;
  • як розуміти та включати ґендерний аспект у планування та імплементацію стратегій, планів та бюджетних програм;
  • про успішний досвід громад, які використовують ҐОБ в Україні.

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

11.Ефективна взаємодія органів місцевого самоврядування з громадськістю

Мета курсу – ознайомити фахівців з питань взаємодії з медіа та зв’язків з громадськістю із основними засадами, методами, сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії з громадськістю. Онлайн-курс допоможе громадським організаціям, громадським активістам, соціальним підприємцям та всім представникам громади, які прагнуть бути поінформованими та брати активну участь у розвитку місцевого самоврядування. Водночас курс розрахований на всіх, хто хоче розвинути або набути навички та знання про принципи й особливості взаємодії з громадськістю будь-де та будь-коли.

РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

12.Взаємодія органів державної влади з громадськістю

Мета курсу  – ознайомити фахівців структурних підрозділів з питань взаємодії з медіа та зв’язків з громадськістю в апаратах органів державної влади із сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії органів державної влади з громадськістю; розвинути їхні навички планування, здійснення та оцінки результатів взаємодії з громадськістю. Водночас курс розрахований на ширшу аудиторію: працівників інших структурних підрозділів органів державної влади, які в своїй діяльності взаємодіють з громадськістю; широке коло осіб (включно з представниками громадськості), зацікавлених у набутті знань про принципи та стандарти взаємодії з громадськістю, що стануть корисними в їхній діяльності.

РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

13.Доступ до публічної інформації: від А до Я

Вимоги до слухачів:

Чекаємо на всіх зацікавлених навчитися отримувати публічну інформацію та працювати з інформаційними запитами! Особливо корисним курс стане для громадських активістів, журналістів, державних службовців та студентів-правників.

РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

14.Доступ до публічної інформації для розпорядників

Метою цього курсу є систематизація та поглиблення знань і практичних навичок працівників спеціальних підрозділів з доступу до публічної інформації, а також покращення стану імплементації Закону України «Про доступ до публічної інформації». РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування

15..Наукова комунікація в цифрову епоху

Курс призначений для молодих дослідників: здобувачів ступеня PHD, викладачів університетів на ранніх етапах їхньої наукової кар’єри, всіх, хто прагне дізнатися більше про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології, секрети ефективної роботи з інформацією, управління даними дослідження, а також отримати відповідні навички.

РН11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції

16.Англійська для STEM

Цей курс Університету Пенсильванії створений за підтримки Державного бюро департаменту освіти та культурних зв’язків Сполучених Штатів Америки та Офісу програм вивчення англійської мови та розрахований на неносіїв англійської мови, які прагнуть покращити навички та лексичні знання англійської мови для науки.

Під час опанування курсу ви довідаєтесь про інноваційні сфери наукових пошуків та розширите словниковий запас й одержите нові мовні навички, які потрібні для обміну науковою інформацією у вашій спільноті.

РН3. Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною мовою

17.Культура та політика: багатозначність (взаємо)зв'язків

Курс пропонує інноваційний погляд на проблеми, що стосуються кожного громадянина, який живе в нашому досить заполітизованому суспільстві, проте не усвідомлює взаємопроникненості культури та політики. Згодом матеріали можна використати у своїх статтях чи наукових дослідженнях.

Soft skils (комунікативні, громадські)

18.Децентралізація в Україні – теорія та практика

Мета курсу: дати в дуже концентрованому вигляді базові знання про суть реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка зараз більш відома під назвою – децентралізація, можливості, які вона відкриває та сформувати навички їх використання.

Soft skils (громадські)

19.Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх

Мета курсу: курс спрямовано на підвищення обізнаності про необхідність толерантності, взаємоповаги у суспільстві та загальнонаціонального інклюзивного діалогу в Україні.

Soft skils (життєві, комунікативні)

20.Психологія стресу та способи боротьби з ним

Як людині підтримувати життєву рівновагу, справлятись із викликами, організовувати власну стабільність на рівні думок та почуттів і поступальної активності? Про все це ви дізнаєтеся в цьому курсі!

Soft skils (життєві, комунікативні)

 ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА В УКРАЇНІ

Сталість соціальних змін: згуртування громад

Цей онлайн-курс є логічним продовженням курсів «Є ідея? Втілюй!» та «Від ідеї до змін: проєктний менеджмент для соціальних ініціатив». Отримання досвіду розробки проєкту та його втілення є важливим етапом формування соціальних змін у громаді. Цей онлайн курс допоможе зрозуміти, як забезпечити сталий ефект від змін та здійснювати вплив навіть в умовах невизначеності.

Цей курс допоможе зрозуміти: як формувати довіру та взаєморозуміння в громаді; як залучати людей до запланованої діяльності; як будувати діалог та опанувати особливості ненасильницького спілкування; як використовувати інструменти фасилітації; як планувати та діяти в умовах невизначеності.

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

Від ідеї до змін: проєктний менеджмент для соціальних ініціатив

Цей онлайн-курс – про те, як ставати змінами та долучатись до змін. Як реагувати на виклики та проблеми громади, та спільно привносити зміни, реалізуючи проєкти соціальної дії. Він унікальний тим, що в ньому поєднані реальні приклади проєктів соціальної дії, які вже втілені в життя, та коментарі й поради від експертів.

Цей курс для тебе, якщо:

  • є підтриманий проєкт соціальної дії, але ти не знаєш, з чого почати його реалізацію;
  • ти пройшов курс «Є ідея? Втілюй!» з проєктного дизайну та хочеш зрозуміти наступні кроки щодо втілення проєкту;
  • є досвід реалізації соціальних проєктів, але ти хочеш прокачати свої знання та навички, і вивести свої проєкти на новий рівень;
  • ти досвідчений проєктний менеджер, але ніколи не працював із соціальними проєктами, тож хочеш дізнатися більше та зрозуміти, чим реалізація проєктів соціальної дії відрізняється від всіх інших.

РН7. Уміти організовувати та брати участь у волонтерських/культурно-освітніх/спортивних проєктах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції

РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

PRO парламент: навіщо нам депутати

Цей курс для всіх, хто усвідомлює, що без розуміння цілісної картинки – як працює Верховна Рада – не вийде ефективної взаємодії між владою та народом, і тому має бажання нарешті з цим розібратися.

Мета курсу - допомогти прояснити базові аспекти роботи Верховної Ради України, розглянути парламентську «кухню» та продемонструвати, як громадяни можуть впливати на парламент.

До курсу долучені гостьові спікери – чинні народні депутати, які вперше отримали мандат та долучилися до політичної діяльності. Вони діляться своїми враженнями, як воно – бути «по ту сторону барикади», і дають поради щодо взаємодії з парламентом.

РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування

Громадський контроль за владою

Навчаючись на програмі, ви здобудете знання та поглибите розуміння щодо таких громадянських компетенцій:

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

Стратегії сталого розвитку для міст і громад: практичні поради

Запрошуємо долучитися представників/ниць органів місцевого самоврядування (ОМС), а також активістів/ток громадських організацій і об'єднань, та лідерів/рок соціально-відповідальних бізнесів.

Про що буде йти мова:

  • базові принципи циркулярної (кругової) економіки;
  • аналіз ефективних стратегій сталого розвитку в містах світу;
  • реальні кейси впровадження циркулярної економіки у різних сферах;
  • практичні завдання, які допоможуть крок за кроком привести ваше місто чи громаду до позитивних змін у суспільстві та довкіллі.

РН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку

Громадськість та влада: дієві механізми впливу

Цей курс має на меті сформувати практичне уявлення про можливості залучення громадян до процесів вироблення політики на локальному та національному рівнях. Крім того, гості нашого курсу - знані активісти та громадські діячі - поділяться своїм досвідом впровадження якісних змін, використовуючи існуючі інструменти впливу.

 Курс розрахований на широке коло слухачів:

  • активна молодь віком від 18 до 35 років;
  • громадські активісти, представники неурядових організацій та ініціативних груп.

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування.

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

Академічна доброчесність в університеті

Академічна доброчесність – це основа якості освіти. Українська вища освіта змінюється і важливою умовою успішного розвитку є впровадження принципів академічної доброчесності в навчання, викладання та наукову діяльність.

Для того, щоб кожен студент, викладач, науковець, адміністратор та керівник закладу вищої освіти міг ознайомитися і застосовувати в своїй діяльності принципи академічної доброчесності, був розроблений цей онлайн-курс.

В ньому ви дізнаєтеся про те:

  • Що таке академічна доброчесність?
  • Що таке плагіат?
  • Як уникнути плагіату (академічне письмо)?
  • Якими є передумови створення доброчесного середовища в університеті (університетська автономія)?
  • Як створити доброчесне середовище в університеті?
Soft skils (громадські)

Публічні контракти та громадський моніторинг

В нашому курсі розглянемо суспільну активність та увагу до державних/публічних контрактів, насамперед щодо закупівель та операцій з державним/комунальним майном. У цій сфері громадський моніторинг (контроль) є якщо не гарантом, то принаймні запобіжником, щоб закупівлі:

  • стали справді ефективним інструментом задоволення реальних суспільних потреб (дороги без ям, сучасно обладнані лікарні та наукові інститути,  добре забезпечена армія та поліція, незанедбана культура тощо).
  • стали постійним джерелом інформації для суспільства про те, на що спрямовуються суспільні ресурси, та наскільки ефективно вони витрачаються.
  • підвищили взаємну повагу і довіру між найнятим державним апаратом та його роботодавцем-суспільством (бізнес, громадські активісти, громадяни (у т.ч. ті самі працівники державного апарату).

РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування

РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку

Школа Свідомого Громадянина

Під час програми ви зможете:

  • Розвинути навички критичного та креативного мислення,
  • Здобути нові знання для успішної роботи в соціальних проектах,
  • Поглибити розуміння проактивної громадянської позиції.

РН1. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства

РН7. Уміти організовувати та брати участь у волонтерських/культурно-освітніх/спортивних проєктах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції

Управління проектами

Ключові питання курсу:

  • У чому полягає стратегічна роль проектів в управлінні компанією (організацією)? Яке значення майстерності управління проектами для збільшення конкурентоспроможності компанії?
  • Яке значення мають документи проекту – резюме, картки і журнал ризиків?
  • Як планувати проект – розбиття на етапи і роботи, встановлення взаємозв'язків між роботами, оцінка тривалості робіт, необхідних для виконання ресурсів та їх вартості.
  • Яку роль в проекті відіграють керівник проекту та його спонсор?
  • Як управляти виконанням проекту для зменшення негативного впливу "факторів Мерфі".
РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад

Побудова кар’єри

Цей курс для студентів, та абітурієнтів, що тільки обирають майбутню професію, молодих професіоналів, спеціалістів з досвідом, новопризначених керівників та досвічених управленців. Він для всіх, хто опікується питанням свого професійного життя та розвитку, і з рештою – загалом свого життя. Soft skils (життєві)

Брендинг міст і територій

Для тих, хто хоче зробити проект  територіального брендингу успішним

Про курс:

  • Якщо ви не на жарт цікавилися питаннями створення бренду для свого міста;
  • Якщо ви ще досі думаєте, що бренд міста - це логотип, а конкурс на його створення - панацея;
  • Якщо ви вже пробували почати цей процес, але зіткнулися з низкою труднощів.
Soft skils (громадські)