#BLEND_IT: Опановуємо змішане навчання

На початку 2021 року студія онлайн-освіти EdEra (https://www.ed-era.com за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», який впроваджує Консорціум ГО  «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» (ГО DOCCU), та Цюріхського педагогічного університету PH Zurich) започаткувала онлайн-курс про освіту в дистанційному і змішаному форматах, який розрахований на викладачів, працівників адміністрації закладів вищої освіти. Його метою є надання допомоги учасникам стосовно найкращих підходів в організації навчального процесу у змішаному форматі.

Автори курсу: Єгор Стадний, віце-президент з бакалаврських програм Київської школи економіки; Юрій Зубань, директор Центру технологій електронного навчання Сумського державного університету; Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти НаУКМА; Софія Опацька, засновниця Львівської бізнес-школи LvBS; Олена Майборода, директорка інноваційного центру освіти «Smart Academy» Українського гуманітарного інституту.

Програма курсу складається із 12 модулів:

  • вступ;

  • «Що таке змішане навчання?»;

  • інструменти і платформи;

  • основи планування;

  • ефективне оцінювання;

  • види навчальної діяльності;

  • залучення студентів;

  • інклюзія та забезпечення рівних умов;

  • комунікація;

  • відкриті ресурси;

  • основи ефективного курсу;

  • «Підсумки або що далі?»

На курсі застосовувалися навчальні відео, інтерактивні завдання, додаткові матеріали, форум. За результатами проходження навчання та складання тестів планується видача сертифіката встановленого зразка, якщо кількість нарахованих балів становитиме 60 і більше.

Від кафедри галузевого машинобудування інженерно-технологічного факультету Полтавської державної аграрної академії цей курс опанував канд. техн. наук, доцент Станіслав Попов. За його словами: «Курс складався зі збалансованого поєднання теорії та практики. Відео доповнювала візуалізація, що створена для кращого розуміння та засвоєння інформації. Тренажери та конструктори допомагали застосовувати теоретичні знання на практиці, а також підкріплювати засвоєну інформацію. Курс мав додаткові матеріали, що містять корисні шаблони, інструкції, чеклисти. На спеціально створеному форумі існувала можливість поспілкуватися з іншими учасниками курсу, поділитися власними ідеями, надихнутися досвідом колег, отримати пораду. Проходження навчання на курсі допомогло мені оцінити та порівняти ефективність різних технологічних рішень освітнього процесу; дізнатися про особливості застосування різних інструментів у навчанні із підбором власного; сформулювати результати навчання для власних курсів; структурувати своє знання для досягнення певних результатів; ознайомитися із переліком кроків, необхідних для покращення досвіду здобувачів вищої освіти зі спеціальностей «Галузеве машинобудування», «Агроінженерія»; сформулювати план підвищення залученості учасників курсів дисциплін; підвищити доступність освітнього контенту власних курсів; обрати стратегію комунікації зі здобувачами з урахуванням переваг та викликів змішаного формату; створити плани роботи на майбутнє».

 

 

За матеріалами кафедри

галузевого машинобудування

 

Аудиторія: 

Діяльність: