Неформальне навчання є процесом здобуття освіти, що не регламентований місцем, терміном і формою навчання й не передбачає отримання документів про освіту державного зразка.
Неформальна освіта – це навчання студента самотужки. До неформальної освіти належать заняття із репетиторами й тренерами, короткотривалі курси, лекції, тренінги, підвищення кваліфікації. Головна перевага – інтенсивність та ефективність. Здобувати неформальну освіту може будь-хто, незалежно від віку, статі чи професії.
Неформальна освіта – це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій.
Сучасний освітній процес студентів Університету здійснюється не лише під час занять в аудиторіях і на онлайн-платформі Moodle, а й із використанням додаткових можливостей неформальної освіти. Викладачі освітньої програми створюють усі умови для того, щоб студенти ще під час навчання формували в себе потребу постійного вдосконалення й оновлення фахової компетентності завдяки участі у неформальній освіті. Такий досвід є важливим для майбутніх магістрів професійної освіти в таких галузях, як аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології.
Формальна і неформальна освіта гармонійно поєднуються під час аудиторних занять у закладі освіти з можливістю поповнення досвіду, який студенти самостійно здобувають у позаавдиторний час.
Тож, для сучасного студента неформальна освіта – це додаткові можливості для саморозвитку, самореалізації, здобуття нових знань і підвищення рівня практичного досвіду, стимул для пошуку мотивації, натхнення і прагнення до постійного оновлення фахових компетентностей.
Магістранти спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) з жовтня 2024 року по травень 2025 року в рамках неформальної освіти долучилися до найпопулярніших у світі та в Україні онлайн-курсів, вебінарів і воркшопів для опанування основ проєктного менеджменту, основ створення масового відкритого онлайн-курсу, основ критичного мислення для освітян, основ сучасного керівництва проектами, досвіду різних цікавих і неординарних викладачів, які у своїй практичній діяльності поєднують як традиційні прийоми й технології навчання, так і інноваційні.
Вітаємо майбутніх фахівців із подоланням чергової сходинки на шляху професійного зростання у їхній особистій освітній траєкторії і бажаємо їм подальших успіхів у навчанні і кар’єрі!





