Педагогічна практика аспірантів кафедри галузевого машинобудування інженерно-технологічного факультету ПДАУ

Із 11 по 22 квітня 2022 року на кафедрі галузевого машинобудування здобувачі вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ступеня доктора філософії за спеціальністю 133 Галузеве машинобудування другого року навчання проходили педагогічну практику.
Керівники практики ознайомлювали аспірантів зі змістом дисциплін, що є дотичними до тем дисертаційних робіт, із вимогами до проведення лекцій і лабораторно-практичних занять, із правилами оформлення дидактичних і методичних матеріалів занять. Здобувачі вищої освіти відвідували заняття, що проводили викладачі кафедри, а саме: «Основи автоматизованого проєктування», «Основи конструювання», «Системи 3D моделювання», «Розрахунок та конструювання машин», «Механізація сільськогосподарського виробництва», «Технологічні аспекти керування якістю виробів машинобудування», «Оптимальне проєктування техніки». Аспіранти отримали надзвичайно корисний досвід щодо методики викладання цих навчальних дисциплін.

  

 
Здобувачі вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня ступеня доктора філософії другого року навчання також проводили лекційні та лабораторно-практичні заняття з дисциплін «Розрахунок та конструювання машин», «Основи автоматизованого проєктування», «Основи конструювання», «Системи 3D моделювання», «Механізація сільськогосподарського виробництва», «Технологічні аспекти керування якістю виробів машинобудування», «Деталі машин», «Оптимальне проєктування техніки», «Технології і засоби механізації сільськогосподарського виробництва» для здобувачів вищої освіти ступенів бакалавра та магістра за спеціальностями 208 Агроінженерія та 133 Галузеве машинобудування.

 

 

У процесі підготовки до занять аспіранти кафедри створювали презентації навчальних матеріалів, розробили цікаві завдання для полегшення сприйняття та закріплення розглянутого теоретичного матеріалу. Під час онлайн-занять, які проводилися з використанням Google Meet, аспіранти кафедри отримали досвід викладацької діяльності та  активного спілкування зі здобувачами вищої освіти ступенів бакалавра та магістра.