Партнерство роботодавців та закладу вищої освіти – кращі практики співпраці

У середу 7 лютого 2024 року на базі ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат» м. Горішні Плавні проведено зустріч-тренинг викладачів кафедри агроінженерії та автомобільного транспорту Інженерно-технологічного факультету Полтавського державного аграрного університету доцента Вячеслава Вікторовича Падалки та доцента Сергія Васильовича Ляшенка на тему: «Правила дорожнього руху з урахуванням останніх змін та доповнень»», яка є особливо актуальною, так як сприяє розвитку навикам: розпізнавати небезпечні дорожні ситуації та оцінювати ступінь небезпеки; демонструвати знання вимог Правил дорожнього руху, зокрема такі, що стосуються запобігання дорожньо-транспортним пригодам; сприяти забезпеченню безпеки всіх учасників дорожнього руху, зокрема найслабших і найуразливіших (дітей, пішоходів, велосипедистів, осіб з інвалідністю, осіб похилого віку), виявляючи належну повагу до інших учасників дорожнього руху; розробляти заходи з безпеки дорожнього руху і безпеки життєдіяльності відповідно до правових вимог законодавства.

Протягом лекційного заняття слухачі ознайомились з системою ВАДС (водій-автомобіль-дорога-середовище) – ядром безпеки дорожнього руху (БДР), нормативними і правовими документами, які діють у цій сфері. На занятті також було піднято питання щодо поглиблення водіями теоретичних знань з безпеки дорожнього руху, набуття навичок самостійної оцінки елементів вулично-дорожньої мережі на предмет виявлення загроз безпеці дорожнього руху та усунення причин дорожньо-транспортних пригод із застосуванням сучасних методів оперативної організації дорожнього руху, що є гучно дискутованим серед науковців та практиків. Лектор висловив авторське бачення цієї проблеми та намічено можливі шляхи її вирішення.

Логічний, послідовний, доступний матеріал лекції, переконливий виклад та проблемний підхід, резюмувались аргументованими висновками. Під час зустрічі-тренингу використовувалася презентація з теми, актуальні приклади власної практики, систематичний зворотній зв’язок. Органічне застосовування різноманітних методів та прийомів педагогічного впливу сприяло встановленню педагогічного контакту, породжувало емоційний відгук у слухачів ПрАТ «Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат» та сприяло активізації їх пізнавальної діяльності, власного творчого пошуку.

Партнерська співпраця буде продовжуватися в напрямку технічної підготовки та підвищення кваліфікації працівників підприємства, залучення до навчального процесу із напрямів підготовки, які впроваджені на інженерно-технологічному факультеті Полтавського державного аграрного університету.